رویه ارسال سفارش

ارسال فروشگاه عرشیا365 در شیراز از طریق پست و پیک در روز سفارش امکان پذیر میباشد.

ارسال به سراسر کشور از طریق پست پیشتاز با بسته بندی استاندارد و ضد ضربه انجام میشود.

در زمان بسته بندی کد پیگیری برای خریدار محترم ارسال میگردد.تا بسته تحویل پست گردد میتوانید برسی کنید که سفارش الان کجاست.

ارسال رایگان برای سفارش بالای یک میلیون تومان میباشد.

ارسال سفارش به سرا سر کشور

 

پست سفارشی  و تیپاکس

ارسال کالا با پست سفارشی بین ۲ تا 7 روزکاری به طول می انجامد. هزینه پست بر اساس وزن تعیین می گردد.محاسبات هزینه ارسال مستقیم از درگاه پست اعمال میگردد که فروشگاه عرشیا365 هیچ گونه دسترسی به قیمت ارسال را ندارد.

کاربران محترم در صورتی می توانند خواستار ارسال کالا با تیپاکس باشند که شعبه تیپاکس در آن شهر یا شهرستان موجود باشد. که در این صورت خوده سیستم گزینه ی ارسال کالا با تیپاکس را هنگام ثبت سفارش پیشنهاد می دهد. در غیر این صورت میتوانند از روش دیگر ارسال استفاده نمایند.

روش های پیگیری مرسوله های پستی:

همانطور که می دانید ارسال کالا با پست سفارشی بین ۲ تا 7 روزکاری به طول می انجامد. (بسته به ادرس مقصد)هزینه پست بر اساس وزن تعیین می گردد. در صورت تمایل برای ارسال کالا با پست سفارشی برای محاسبه دقیق هزینه سفارش خود می توانید از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید :

http://parcelprice.post.ir

و در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید ، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید :

http://itemtracking.post.ir

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت کاری است. برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند. در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد. کالاهای فروشگاه اینترنتی عرشیا365 در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است ، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.

 

نکات قابل ملاحظه در هنگام تحویل کالا :

1- به مشتریان عزیز اکیدا توصیه می شود هنگام تحویل سفارش قبل از امضا رسید تحویل کالا ، حتما کالای سفارش داده شده را با کالای ارسالی مطابقت داده و در صورت مغایرت ، کالا را تحویل نگرفته و با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.

2- در صورتیکه مشتری بدون رویت کالای سفارش داده شده ، کالا را از متصدی تحویل بگیرد و رسید تحویل کالا را امضا نماید بدیهیست به معنای تایید سفارش از سمت مشتری می باشد و در این صورت عرشیا365 هیج گونه مسئولیتی در مورد عودت کالا ندارد.

3- مشتریان عزیز باید در هنگام تحویل سفارش کارت شناسایی معتبر و یا کارت ملی به همراه داشته باشند.

4- در صورتیکه مشتریان عزیز بخواهند سفارش را برای شخص دیگری ارسال کنند حتما باید از درگاه های ارتباطی اطلاع رسانی نمایند. در غیر این صورت هزینه ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود.

نکات ضروری :

 

امکان دارد تمامی مرسولاتی که به سراسر ایران از طریق پست ارسال می شوند . در زمانی خارج از تایم مقرر شده توسط این شرکت به دست مشتری برسند. لذا فروشگاه عرشیا365 هیچ گونه مسئولیتی درقبال این موضوع ندارد .
تمامی سفارشات عرشیا365 در بسته بندی های استاندارد تحویل پیک و پست می شوند . اکیداً از تحویل گرفتن بسته ای که باز شده است خودداری کنید و سریعا با پشتیبانی عرشیا365 تماس بگیرید .

توجه: در روزهای تعطیل هیچ گونه ارسالی انجام نخواهد شد !

کلیه سفارش ها فقط در روز های شنبه تا پنجشنبه تحویل اداره پست داده می شوند.